Slalom Sprint Training kupa

Szlalomkirályok figyelmébe!

 Ha egy vérbeli kihívást jelentő versenyt keresel, megtaláltad! Ahhoz, hogy a Slalom Sprint Training eseményen igazán jó legyél, manőverezési és gyorsulási képességeid legjavára lesz szükség. Az SST az Euro-Ring Versenypálya és Rendezvényközpont Facebook oldalának és pártoló tagjainak zártkörű autós ügyességi rendezvénye. 2022-ben márciustól októberig havonta egyszer lesz lehetőség, hogy a szlalom királyai összemérjék tudásukat – természetesen a nézők lelkes szurkolása közepette. Hiszen kevés jobb doppingszer van az ujjongó lelátónál!

Amennyiben versenyzőként indulnál, kövesd figyelemmel honlapunkat, illetve a vonatkozó Facebook-csoportokat. A versenyek előtt 2 héttel nyitjuk meg a nevezést – nehogy lemaradj! Ne feledd: ha az év végi értékelésben is részt kívánsz venni, akkor legalább két futamon rajthoz kell állnod. A nevezési díj 28 ezer Ft, míg nézőként 1500 Ft-ért szurkolhatsz. Biztosíthatunk róla, hogy a villámként cikázó menő autók látványa a nézőtérről is nagyszerű élmény!

A Slalom Sprint Training számokban

Közel 3 km hosszú pályán, forgalomtól elzárt, biztonságos területen próbálhatod ki tudásodat; a pontos nyomvonalról Facebook-csoportunkban a „Beszélgetés” fül alatt tájékozódhatsz. 100 hely, 2 edzés, 4 futam, időmérés – ez vár rád, ha elfogadod a kihívást és versenybe szállsz a Slalom Sprint Training kupáért! Versenyzőink 13 kategóriában indulhatnak; a főcsoportok a következők: széria (hajtástól független), túra (első és összkerékhajtás), hátsó kerék meghajtás, proto, női, junior (17 év alattiak részére) és abszolút.

 

Rendezvényünk nem titkolt célja, hogy az amatőr és profi autósok igényeinek kielégítése mellett népszerűsítsük ezt az izgalmas sportot a fiatalok körében. Slalom Sprint Training kupánk erre is kiváló alkalmat kínál.

Új kihívások

Ha további autós kihívásokra vágysz, próbáld ki a négyórás futamot vagy a különleges technikát igénylő, japán eredetű drift edzést. Utóbbit szokás a műkorcsolyához is hasonlítani, hiszen itt nem a sebesség a lényeg, hanem az, hogy a kanyarokban minél tovább csúszásban, tehát tapadásmentesen tartsd az autódat. Erre a feladatra a hátsókerék-meghajtású járművek a legalkalmasabbak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.